Jak przetrwać listopad?

23:15:00


A więc dopadł nas listopad. To chyba najbardziej depresyjny miesiąc w trakcie roku- złota polska jesień już się skończyła a do Bożego Narodzenia jeszcze strasznie daleko nie mówiąc już o końcu zimy, która dopiero nadchodzi. Czasami ma się wrażenie, że w listopadzie ciągle jest ciemno- noc zaczyna się zaraz po tym, gdy się skończyła. Nic, więc dziwnego, że listopad to naprawdę ciężki czas, kiedy naprawdę nie chce się wychodzić spod kołderki. A więc jak przetrwać listopad i nie załamać się psychicznie? Warto sprawiać sobie wtedy małe przyjemności i zadbać o nasze otoczenie.

Kolory w pokoju

Listopad jest bardzo smutnym miesiącem, więc miłe akcenty w twojej sypiali na pewno sprawią, że zrobi się tam na pewno przyjemniej. U mnie po raz pierwszy w wynajmowanym mieszkaniu pojawiły się kwiatki ale też masa świeczek i cotton balls, dzięki czemu jest tutaj całkiem sympatycznie. Czasami kilka dodatkowych gadżetów i w pokoju robi się o wiele przyjemniej. Czasami wystarczą świeczki o zapachu lodów waniliowych.

Nadrób książkowe lub serialowe zaległości

Sama jesienią czytam zdecydowanie więcej, w szczególności z kubkiem pysznej herbaty z goździkami i pomarańczą. Częściej oglądam wtedy seriale i po prostu zaszywam się w domu by trochę odpocząć. W lecie przecież tyle się dzieje, więc może listopad to dobry moment by trochę zwolnić i mimo wszystko, choć czasami trochę sobie odpuścić i pozwolić na przyjemny relaksujący wieczór z książką lub długą kąpiel z bąbelkami?



Pyszne jedzonko

Jesienią warto postawić na wszystkie rozgrzewające potrawy z masą przypraw, które na pewno umilą wam jesienny deszczowy dzień. 
Brakuje Wam inspiracji? O to kilka moich pomysłów:

Zupa dyniowa
Dietetyczne ciastomarchewkowe
Brownie z bananami
Brownie z kaszy jaglanej
Jaglane trufle

 Czy potrzeba Wam czegoś jeszcze?

Suplementacja witaminą D

W miesiącach letnich nasz organizm jest ją w stanie wyprodukować sam przy kontakcie z promieniami słonecznymi jednak w przypadku jesiennych i zimowych miesięcy o ten kontakt ze słońcem może być ciężko, dlatego warto uzupełnić niedobory witaminy D ponieważ wspomaga ona pracę układu odpornościowego, co jest przecież tak ważne jesienią.

Trochę sportu

Mimo wszystko. Wysiłek fizyczny zdecydowanie podnosi poziom endorfin, więc nawet i ja- okropny leniwiec zamierzam w tym roku biegać i ruszać się więcej niż zazwyczaj. Niech tylko moje przeziębienie się skończy.

A jakie wy macie sposoby na przerwanie listopada?


źródło zdjęć: pierwsze||drugie
 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe