Skąd brać darmowe zdjęcia na bloga?

20:15:00

10 banków zdjęć

Witajcie po krótkiej przerwie! Na początku sierpnia udało mi się w końcu znaleźć pracę (a nawet dwie! Więc pracuję na 1,5 etatu), więc w ostatnim czasie było mnie tutaj o wiele mniej jednak w końcu jestem z powrotem i mam dla was listę moich ulubionych banków zdjęć, z których korzystam przy tworzeniu wpisów.

Muszę przyznać, że gdy odkryłam banki zdjęć udostępniające za darmo świetnej, jakości zdjęcia, które można wykorzystywać również do celów komercyjnych blogowanie stało się o wiele łatwiejsze. Ze względu na brak profesjonalnego sprzętu jak i brak czasu nie zawsze mam możliwość zrobienia odpowiednich zdjęć do kolejnych tekstów na bloga. W takim przypadku z pomocą przychodzą właśnie banki zdjęć. Zdjęcia w bankach zdjęć opierają się głównie na licencjach Creative Commons, które dają możliwość całkowitego zrzeczenia się praw autorskich przez autora zdjęć w ramach licencji CC0 lub umożliwiają wykorzystanie zdjęć przy podaniu źródła zdjęcia. Więcej o licencjach CC przeczytasz na stronie creativecommons.pl

A teraz przejdźmy do konkretów. 


8 moich ulubionych banków zdjęć


A czy Wy korzystacie z banków zdjęć? A może czerpiecie zdjęcia na waszą stronę z innych źródeł? A może sami robicie wszystkie zdjęcia na waszego bloga?

A zdjęcie w tym tekście pochodzi z kaboompics.com

 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe