Wakacyjna lista planów

14:52:00

Wakacyjne plany

Wiem, że u wielu z was wakacje już w pełni a ja zajmuję się jeszcze uczelnianymi sprawami. Kończę pisać magisterkę, załatwiałam też formalności na uczelni. Z tych powodów również ta moja lista planów na ten wakacyjny okres powstała trochę później. 

W tym roku nie planuję wakacyjnych wyjazdów ponieważ chcę się skupić na szukaniu pracy i dopełnieniu wszystkich formalności związanych z zakończeniem studiów. Na podróże przyjdzie czas później. Nie cierpię z tego powodu jakoś szczególnie bo w tym roku byłam już przecież w Kopenhadze - w maju na blogu mogliście zobaczyć zarówno mój subiektywny przewodnik po Kopenhadze jak i obszerną fotorelację, które ostatnio trochę uaktualniłam więc zachęcam do zajrzenia ponownie do tych tekstów. 

A więc co planuję zrobić w trakcie tego lata?

Zadbanie o swoje zdrowie

Chyba w końcu dojrzewam do zmiany swojej diety na zdrowszą. Trzeba też w końcu zrzucić nadprogramowe kilogramy i zadbać o swoje zdrowie. W trakcie ostatnich kilku miesięcy moja dieta była niesamowicie monotonna więc korzystając z okazji, że będąc w rodzinnym domu mam o wiele więcej sprzętów kuchennych chcę trochę poeksperymentować w kuchni przede wszystkim z wege przepisami. Myślę, że nigdy nie uda mi się zdecydować na przejście na wegetarianizm (choć nie mówię stanowczego nie) to chcę ograniczać jedzenie mięsa także będąc w Polsce do maksymalnie 2-3 razy w tygodniu. 

Poszukiwanie pracy 

Dorosłość mnie dopadła moi drodzy więc trzeba zacząć coś zrobić ze sobą również w tej kwestii. Życzcie mi powodzenia bo na razie nie ma zbyt wielkiego odzewu od potencjalnych pracodawców. 

Wakacyjne Wyzwanie Językowe

Aby mój angielski był idealny czeka mnie jeszcze sporo pracy. Pół roku w Szwecji na pewno bardzo mi pomogło, w szczelności w kwestii języka technicznego związanego z inżynierią środowiska jednak dalej mój poziom językowy to poziom B1 i mam świadomość tego, że w wielu sytuacjach brakuje mi jeszcze słownictwa. Dlatego chciałabym się do tej nauki języka przyłożyć porządnie, szczególnie, że gdzieś w bardziej odległych planach jest jeszcze nauka hiszpańskiego.  Z tego powodu postanowiłam dołączyć do wakacyjnego wyzwania na blogu Blue Kangaroo. Na pewno chcę też przeczytać w trakcie wakacji jakieś książki w języku angielskim (może znacie jakieś ciekawe pozycje) i zwiększyć intensywność różnych znanych mi metod na metod nauki języków.  

Nadrabianie zaległości kulturalnych 

 W ostatnim czasie narobiłam sobie trochę książkowych i filmowych zaległości. Lista książek do przeczytania, filmów i seriali do obejrzenia ciągle rośnie. Mam więc nadzieję, że uda mi się zacząć nadrabiać tych jak, że miłe do realizacji zaległości. 

Rozwój bloga 

W ostatnim czasie mam też wiele pomysłów związanych z rozwojem tego bloga. Lista tekstów do napisania ciągle rośnie więc możecie się spodziewać większej niż normalnie aktywności na Modest Vagabond. 

A co wy planujecie zrobić w te wakacje?

 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe