Kopenhaga na zdjęciach

16:17:00

kopenhaga

W ostatnim tekście pisałam wam na temat ciekawych miejsc w Kopenhadze, którą odwiedziłam końcem kwietnia. Mój subiektywny przodownik po stolicy Danii znajdziecie tutaj. Dzisiaj mam dla was jeszcze więcej zdjęć z tego cudownego miasta, które bardzo spodobało mi się od pierwszego momentu. Mam nadzieję, że dzięki tym zdjęciom Kopenhaga, choć trochę was zaciekawi i może też kiedyś się tam wybierzecie. A może już widzieliście to cudowne miasto? 


Ten wyjazd był dla mnie bardzo niezwykły- była to moja pierwsza podróż w pojedynkę i przed wyjazdem obawiałam się czy nie będę nudzić się sama ze sobą w trakcie kilkudniowego wyjazdu. Na szczęście było o wiele lepiej niż się spodziewałam. W końcu mogłam spędzić czas w trakcie podróży dokładnie tak jak chciałam, zobaczyć te zabytki, które mnie interesowały i spędzić tym miejscach tyle czasu na ile miałam ochotę. Wydaje mi się, że częściej będę podróżować w ten sposób. Dzięki tej podróży niesamowicie odpoczęłam i nabrałam nowej energii do działania, ale mogłam też przemyśleć kilka kwestii związanych z tym, co dzieje się w moim życiu. Czuję, że może to moment, w którym coś zacznie się w moim życiu zmieniać.

A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami. Dajcie znać, co o nich sądzicie!











 


 






 
 






You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe