Moje ulubione aplikacje na Androida

15:59:00

ulubione aplikacje na androida

Odkąd kupiłam nowego Lenovo K5, który działa o wiele sprawniej od poprzedniego staruszka mój telefon stał się dla mnie małym centrum dowodzenia a możliwość wykonywania połączeń w tradycyjny sposób już dawno przestała być dla mnie najważniejszą funkcją telefonu. Moją ukochaną aplikacją, z którą nie potrafiłabym się rozstać jest na pewno Instagram. Muszę przyznać, że przeglądam go zdecydowanie za często. Podstawą komunikacji ze znajomymi jest Messanger od Facebooka, choć o wiele większą sympatią darze WhatsApp, który niestety nie jest aż tak popularny wśród moich znajomych. 


Jednak poza kwestiami komunikacji na moim telefonie znajduje się wiele aplikacji ułatwiających mi codzienne funkcjonowanie i organizacje pracy. Jedną z podstawowych zalet programów, z których korzystam jest sprawne połączenie z aplikacjami, z których korzystam na moim komputerze.Z tego powodu na moim telefonie korzystam z wielu aplikacji od Google- 

dysku Drive oraz aplikacji Dokumenty i Arkusze Google, 

dzięki czemu z w trakcie podróży mogę pisać np. teksty na bloga.

W kwestii organizacji czasu i planowania projektów najbardziej polubiłam 

Trello 

z, którym planuje większe projekty- np. pracę magisterska, ale w ramach tablicy Ogarniam życie tworzę bardziej ogólne zadania na najbliższe kilka miesięcy. Ciągle uczę się wszystkich jego opcji jednak od razu poczułam, że to właśnie trello posiada najwięcej potrzebnych mi funkcji. W ostatnim czasie udostępnili także opcje ustawienie zdjęć z serwisu Unsplash, jako tło, dzięki czemu planowanie jest jeszcze przyjemniejsze pod względem estetycznym. Z racji tego, że często korzystam z Trello to na moim telefonie zagościła aplikacja mobilna, dzięki czemu dużo łatwiej zapisywać mi wszystkie dodatkowe zadania i pomysły, gdy jestem w drodze.

Aplikacja mobilna mojego banku-INGMobile

Genialna sprawa. W szczególności, gdy potrzebuję pilnie skontrolować konto, zrobić awaryjny przelew. Aplikacja umożliwia mi również blokadę karty w przypadku zgubienia jej lub kradzieży.

Endomondo

Choć nie jestem jakimś zapalonym sportowcem to Endomondo gości na moim telefonach od ładnych kilku lat.  Możliwość pomiaru przebytych kilometrów i spalonych kalorii jest mega motywacją.

 A jakie są wasze ulubione aplikacje? Z czego najchętniej korzystacie? 


źródło zdjęcia startupstockphotos.com
 

You Might Also Like

0 komentarze