Faceci z Tindera

01:05:00

Faceci z Tindera

Od kilku miesięcy na moim telefonie zainteresowany jest Tinder. Można go lubić lub nienawidzić, uważać za dzieło szatana lub wybawienie dla tych bardziej nieśmiałych. No, bo jak to umawiać się na randki przez te Internety? Jednak skoro sporą część naszego życia zdążyliśmy już przenieść na portale społecznościowe to, czemu nie można by poznawać nowych osób w ten sposób? Choć sama początkowo podchodziłam do Tindera dosyć niepewnie to miałam okazję przekonać się, że to całkiem fajna rzecz. Udało mi się poznać kilka ciekawych osób, pójść na parę mniej lub bardziej udanych randek a nawet oprowadzać kilka osób po Krakowie w celach wcale nie randkowych. Z kilkoma osobami utrzymuję nawet dłuższy kontakt, choć mieszkamy teraz w różnych częściach świata. Jednak z drugiej strony kilka razy poczułam się jak informacja turystyczna dla osób, które akurat wpadły do miasta, dostać kilkadziesiąt niewybrednych propozycji i trafić na kilka kwiatków, które szczególnie utkwiły mi w pamięci. Niekoniecznie pozytywnie, choć część odebrałam z wielkim rozbawieniem.
Gotowi? 



#PoszukiwanieKlientki

Francuz, dwadzieścia kilka lat
[ON]: Cześć piękna! Od jakiegoś czasu jestem żigolakiem, ale spodobałaś mi się tak bardzo, że mógłbym zaproponować dobrą cenę za spotkanie. Jesteś zainteresowana?

#Rekrutacja

[ON]: Widziałem, że interesujesz się podróżami. Chcesz zacząć na nich zarabiać?  Wystarczy, że zarejestrujesz się na poniższej stronie z mojego polecenia. Nie martw się we wszystko cię wprowadzę.
[JA]: Dzięki, nie jestem zainteresowana. Nie szukam w tym momencie pracy, a na pewno nie robię tego na Tinderze.  
[ON]: To może zarejestrujesz się, jako zwykły użytkownik na naszej stronie?
[JA]: Nie, dzięki.

Po kilku dniach:
[ON]: To jak- jaką ścieżką jesteś zainteresowana?
[JA]: Usunięto dopasowanie

#PodrywNaJedzenie
[ON] Cześć, masz może ochotę na sznycla?

#PotencjalnyPorywacz
[ON] Chcesz wpaść do mnie pobawić się z moim kotem i oglądać Supernatural?

No i się poczułam jak mała dziewczynka, którą niekoniecznie sympatyczny pan chce zaprosić do swojej ciężarówki.


Mieliście okazję randkować w Internetach? Byliście zadowoleni czy raczej nie trafiliście na kogoś sensownego? 


 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

SUBSCRIBE

Like us on Facebook