Las we mgle

22:45:00

las we mgle

Nawet nie wiecie jak długo czekałam na ten weekend. W końcu zamknęłam wrześniową sesję i mogę cieszyć się chwilami wolności (prawie 100% skuteczności w trakcie sesji! Pozostał mi tylko jeden, najgorszy egzamin, który będę zdawać w październiku). 

Jak na złość dziś pogoda bardzo się zmieniła i prawie przez cały dzień towarzyszyła nam mgła. A jak tak marzyłam o wybrania się do lasu na grzyby lub choćby na krótki spacer. Na szczęście pomimo niekorzystnej pogody udało mi się wybrać z bratem i tatą na małą wycieczkę i przedpołudnie spędziliśmy w lesie. 

Las spowity we mgle jest niesamowicie klimatyczny. Chyba nie trzeba wiele mówić na ten temat. Po prostu popatrzcie na te zdjęcia!




las we mgle

las we mgle

las we mgle

las we mgle

wieś

las we mgle

las we mgle

las we mgle

las we mgle

I jak tu nie kochać jesieni skoro dostarcza nam tak piękne widoki.

Jeśli tak jak ja kochacie jesień zajrzyjcie również do zeszłorocznych tekstów na temat jesieni na wsi: część 1, część 2 oraz jesienne zdjęcia z lasu.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe