Podsumowanie sierpnia

16:55:00

Gdzie najlepiej mieszkać w trakcie studiów?
Zdjęcie: unsplash.com

No i stało się- sierpień 2016 już za nami. Jutro znów pojawię się na uczelni by napisać egzamin poprawkowy (trzymajcie mocno kciuki przez najbliższe dwa tygodnie!). Choć im jestem starsza tym szybciej mija mi czas to nawet ja muszę przyznać, że sierpień minął mi w zawrotnym tempie. Muszę przyznać, że nie był to zbyt udany miesiąc. Choć dopisywała nam pogoda a ja miałam trochę wolnego czasu między praktykami a nauką do egzaminów to moja organizacja czasu ostatnio strasznie nawala więc mam wrażenie sporo czasu uciekło mi przez palce. Jestem z tego powodu strasznie zła i mam nadzieję, że wiele spraw uda mi się nadrobić jeszcze we wrześniu gdy napiszę egzaminy i załatwię sporo formalnych spraw.  Udało mi się wyjechać na chwilę do Krynicy, poczuć się do egzaminów, zarobić trochę na zbieraniu malin i w sumie to tyle jestem więc sami widzicie, że "szału nie było". 

Jednak przejdziemy do podsumowania. 

Na blogu

pojawiło się aż 7 tekstów:

Media społecznościowe 

W ostatnim czasie skupiłam się głównie na Instagramie, który odnotował spory wzrost obserwatorów i serduszek z czego niezmiernie się cieszę. W ostatnim czasie próbowałam bardziej zrozumieć zasady rządzące Instem bo wcześniej działałam tam dosyć chaotycznie a teraz staram się nadać temu co się tam pojawia pewien kierunek. Wychodzi mi to coraz lepiej jednak wkradają mi się tam jeszcze zdjęcia mojego kota. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

W tym tygodniu pojawiłam się też na twitterze, z którym próbuję się teraz trochę oswoić. Czy jest na sali ktoś kto umie w twittera bardziej niż ja? Wszystkie rady mile widziane.
Zapraszam też do śledzenia mojego konta: @modestvagabond

You Might Also Like

0 komentarze