Krynica-Zdrój- fotorelacja

20:49:00

Krynica Zdrój Góry

Jak już wspominałam w ostatnim tekście  z przepisem na batoniki musli i na fanpagu na Facebooku (mam nadzieję, że wszyscy już dali mi lajka! Jeśli nie to marsz na Facebooka! Tutaj mnie znajdziecie) dwa dni spędziłam w Krynicy-Zdroju. Choć wyjazd był bardzo krótki to udało mi się choć trochę naładować akumulatory, zgubić się w górach, porządnie się zmęczyć i wypić pyszną czekoladę ale od początku.

W Krynicy bywałam już nie raz jednak w tym roku zależało nam tym, żeby podróż nie trwała wieki (w końcu mieliśmy tylko dwa dni) a najlepiej żeby można było tam dojechać pociągiem. Na początku myślałam o Szczyrku jednak ze względu na przesiadki podróż trwałaby ponad 9 godzin choć samochodem do pokonania jest tylko 170 km. Tak więc ze znajomymi zdecydowaliśmy się na miejscowości na trasie pociągu Tarnów-Krynica. Gdzie znajdziemy nocleg- tam jedziemy! Dzięki airbnb znaleźliśmy świetny nocleg w niezłej cenie. Jeśli jeszcze nie macie tam konta rejestrując się przez ten link dostaniecie zniżkę na podróż powyżej 300 zł.




Krynica Zdrój Góry

Krynica Zdrój Góry

Krynica Zdrój Góry

Krynica Zdrój Góry

Krynica Zdrój Góry

W pierwszy dzień wyruszyliśmy w góry chcąc wejść na Jaworzynę Krynicką. Troszkę zbłądziliśmy i ostatecznie przeszliśmy znacznie dłuższą trasę niż planowaliśmy jednak dzięki temu przeszliśmy bardzo ciekawą trasę. Podjęliśmy się też wejścia na Jaworzynę od innej strony już planowaliśmy jednak ta ostatecznie nas pokonała i nie osiągnęliśmy szczytu. Uświadomiłam sobie, że mam niestety zerową kondycję i czas zacząć mocno nad nią pracować, bo to aż wstyd mieć taką kondycję w moim wieku. 

Jaworzyna Krynicka


Jaworzyna Krynicka


Jaworzyna Krynicka

Z trasy wróciliśmy na tyle wcześnie by po krótkim odpoczynku wybrać się jeszcze na krynicki deptak. Okazało się to być bardzo dobrą decyzją, ponieważ następnego ranka padał deszcz, więc spacer był w tych warunkach średnio przyjemny. Spędziliśmy, więc trochę czasu w Pijalni Wód a później przenieśliśmy się do budynku naprzeciwko na kawę i czekoladę. W kawiarni Czekolada i Zdrój wypiłam genialną czekoladę pierniczkową. Chyba nigdy wcześniej nie miałam okazji wypić tak gęstej gorącej czekolady. Po prostu miód na moje serce w taką deszczową pogodę. 

Krynica-Zdrój deptak

Krynica-Zdrój deptak

Krynica-Zdrój deptak

Krynica-Zdrój deptak

Na szczęście około południa pogoda się poprawiła więc mogliśmy jeszcze pospacerować przed odjazdem pociągu jednak ze względu na ograniczający nas czas nie opuszczaliśmy już centrum Krynicy.
Krynica-Zdrój pijalnia Jan

Krynica-Zdrój pijalnia

Krynica-Zdrój

Krynica-Zdrój Dworzec PKP


Mam nadzieję, że zdjęcia z mojego krótkiego wypadu do  Krynicy przypadły Wam do gustu. A jak tam wasze wakacyjne wyjazdy?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe