35 faktów o mnie

21:37:00

35 faktów o mnie

Jeszcze trochę a Modest-vagabond będzie miał rok więc pomyślałam, że może fajnie będzie się lepiej poznać! Przedstawiam Wam 30 faktów o mnie. Ciekawa jestem, które punkty będą nas najbardziej łączyć.

1. Urodziłam się w Międzynarodowy Dzień Kota i mam kota na punkcie kotów.
2. Przez większość swojego życia mieszkałam na małej wsi 10 km od Tarnowa.
3. Teraz studiuję  w Krakowie jednak na wakacje wracam do domu.
4. Jestem introwertykiem i sporą część czasu spędzam w swojej głowie wymyślając kompletnie pojechane historie.
5. Uwielbiam czekoladę i orzechy laskowe.
6. Kocham kuchnię włoską.
7. Nie lubię jednak owoców morza.
8. Od niedawna działam w ESN.
9. Bloguję od początku gimnazjum. Ah te sweet blogi na Onecie. <3
10. Przez jakiś rok sądziłam, że istnieje serwis Istagram a nie Instagram. Zorientowałam się dopiero, gdy postanowiłam założyć tam konto. Ogólnie mam tendencje do przekręcania różnych nazw własnych.
11. Ulubioną piosenką mojego dzieciństwa jest utwór Batumi Filipinek. Do dziś wywołuje u mnie pozytywne emocje, ponieważ kojarzy mi się z wakacyjnymi wyjazdami z rodzicami.
12. Uwielbiam śpiewać, choć kompletnie mi to nie wychodzi. Na szczęście nic sobie z tego nie robię i przy każdej możliwej okazji śpiewam na cały głos. Najlepiej Jolkę Budki Suflera lub Autobiografię Perfectu.
13. Kiedyś śmiałam się, że w przyszłości będę jeździć szambo wozem a teraz studiuję inżynierię środowiska i jestem na specjalności związanej z oczyszczaniem ścieków. Tak, że wiecie- nigdy nie śmiejecie się z takich rzeczy, bo jeszcze się sprawdzą.
14. Pozostając w temacie studiów-, gdy po maturze wybierałam kierunki, które chciałabym studiować wybór padł m.in. na leśnictwo jednak ostatecznie zdecydowałam się na inżynierię środowiska. W sumie to nie  wiem czy dobrze zrobiłam.
15. Kocham chodzić po lesie i zbierać grzyby, choć sam taki spacer mi wystarcza.
16. Jeszcze nigdy nie wyjechałam poza Europę a poza Polską zwiedziłam tylko 7 europejskich krajów.
17.Moim ulubionym miastem w Europie jest Wiedeń.
18. Marzę o zwiedzeniu całych Stanów Zjednoczonych.
19. Chciałabym móc wyjechać w kilkumiesięczną podróż.
20. Chciałabym kiedyś pomieszkać kilka miesięcy za granicą. I udało mi się! Studiowałam 5 miesięcy w Szwecji
21. Nigdy nie leciałam samolotem.  Pierwszy raz samolotem leciałam na studia w połowie stycznia 2017 roku. 
22. Nie potrafię się malować, do dziś korzystam tylko z fluidu, tuszu do rzęs i czerwonych szminek.
23. Uwielbiam za to malować paznokcie.
24. Rozjaśniam włosy odkąd poszłam do liceum jednak będąc na studiach zrobiłam sobie ponad dwuletnią przerwę w trakcie, której wróciłam do naturalnego koloru. W pełni naturalnych włosach, bez żadnych odrostów wytrzymałam tylko kilka miesięcy i znów rozjaśniłam włosy.
25. Na głowie miałam już różne odcienie blondu, ale także trochę bardziej szalone włosy. W niebieskim było mi pięknie.
26. W dzieciństwie uwielbiałam czytać książki a moimi ulubionymi książkami była seria o Harrym Potterze i Panu Samochodziku.
27. Pomimo mojego zamiłowania do książek nie przeczytałam większości lektur szkolnych.
28. Za to przez kilka lat z rzędu wygrywałam konkursy czytelnicze w publicznej bibliotece.
29. Będąc dzieckiem marzyłam o zastaniu archeologiem.
30. Nie lubię cyrków i przerażają mnie klauni.
31. Nie lubię tańczyć, kompletne nie mam wyczucia rytmu.
32. Nie potrafię jeździć na rolkach, łyżwach, deskorolce, nartach i desce. Kompletnie nie wiem jak mam utrzymać na nich równowagę. Tak, że tego straszna ciamajda ze mnie.
33. Nie lubię pływać w naturalnych zbiornikach wodnych. Gdy pomyślę, co znajduje się w takiej wodzie to przechodzą mnie ciarki.
34. Moim ulubionym serialem był kiedyś Z Archiwum X. Teraz nie potrafię się zdecydować na jednego faworyta.
35. Przez 3 lata uczyłam się hiszpańskiego. Dziś umiem powiedzieć jedno zdane w tym języku. 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe