Let’s start summer!

22:07:00


Znów nie mogłam doczekać się tego momentu kiedy i ja odetchnę z ulgą i zacznę upragnione  wakacje. W tym roku zaczęłam je wyjątkowo późno bo dopiero 8 lipca a wcześniej przeżyłam jedną z gorszych sesji na studiach. Pewnie większość z was nie zdaje sobie sprawy jaką katorgą była teraz nauka na egzaminy gdy znajomi od dawana mieli już wolne. W drugim tygodniu sesji byłam już tak zmęczona, że nauka przychodziła mi z trudem co skończyło się kilkoma niezdanymi egzaminami więc znów czeka mnie kampania wrześniowa. Teraz jednak chcę złapać oddech i w końcu odpocząć od obowiązków związanych z uczelnią. Co prawda od poniedziałku chodzę na praktyki więc nie tak łatwo będzie mi zapomnieć o obowiązkach jednak dzięki temu, że całe popołudnia mam tylko dla siebie mogę je wykorzystać jak tylko zechcę. Na razie sporo sobie odpuszczałam jednak mam nadzieję, że po kilku dniach nic nie robienia w końcu będzie chciało mi się żyć!

W najbliższych dniach chcę znów rozkręcić się i zacząć robić wiele fajnych rzeczy. Na pewno planuję powrót na bloga ale także kilka innych ciekawych aktywności jednak o tym wkrótce a tymczasem mam dla was kilka wakacyjnych zdjęć na dobry początek.


Nad rzeką

Brzeg rzeki

pole kukurydzy


Słonecznik

Oczywiście jeszcze więcej zdjęć znajdziecie na moim koncie na Instagramie!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe