23 życzenia na 23 urodziny

00:20:00

dziewczyna z plecakiem na moście

17 lutego to bardzo fajny dzień i to nie tylko dlatego, że obchodzimy dzisiaj Międzynarodowy Dzień Kota ale także dlatego, że bardzo dużo fajnych ludzi obchodzi dzisiaj urodziny- np. Andrzej Ziemiński i Ed Sheeran.

Tak się złożyło, że również moja skromna osoba mam dzisiaj urodziny. Moje życie wygląda teraz inaczej niż to sobie wyobrażałam jednak od dawana czułam, że jeżeli zdecyduję się na studia to trafię do Krakowa. No i w tym przypadku się nie pomyliłam jednak jeszcze kilka lat temu sądziłam, że będę studiować archeologię. Nie podbiłam jednak świata, nie założyłam rodzin (uff) jednak w końcu czuję, że jestem szczęśliwa a to wszystko zaczyna iść w dobrą stronę.

Skoro dziś są moje urodziny to i ja mogę sobie czegoś pożyczyć. Puściłam wodze fantazji i tak oto powstała lista 23 marzeń i planów. Nie są to jednak plany do zrealizowania w ciągu roku czy dwóch jednak stanowią lista która może stanowić wstęp do mojej listy before I die.

1. Skończyć studia
2. Wyjechać za granicę i zamieszkać w jakimś miejscu przez co na najmniej miesiąc
3. Nauczyć się mówić biegle po angielsku
4. Nauczyć się przynajmniej stopniu komunikatywnym drugiego języka obcego (może by tak powrót do hiszpańskiego?)
5. Zwiedzić Nowy Jork
6. Zobaczyć Wielki Mur Chiński
7. Stworzyć listę książek, które chciałabym przeczytać i konsekwentnie ją realizować
8. Nauczyć się nie tracić czasu na bezwartościowe rzeczy
9. Zjechać Europę wzdłuż i wszerz
10. Odbyć podróż samolotem
11. Spróbować swoich sił w wolontariacie
12. Zrobić sobie tatuaż
13. Zamieszkać we własnym domu z ogrodem
14. Nauczyć się robić zdjęcia na przyzwoitym poziomie
15. Zmienić swój sposób odzywiania
16. Spędzić tydzień na jednej z tych rajskich wysp jak z obrazka
17. Postawić swoją stopę na każdym z kontynentów (choć myślę, że Antarktydę sobie odpuszczę)
18. Skoczyć ze spadochronem
19. Przeczytać Harrego Pottera w oryginale
20. I wybrać się do The Making Of Harry Potter 
21. Odbyć samotną podróż
22. Pojechać na Mazury
23. Odnaleźć swoje miejsce na ziemi

 A więc I wy możecie mi tego życzyć!


P.S. Jeśli lubicie kotełki to wpadajcie na mojego Insagrama (@modest_vagabond)- tam często pojawia się mój Timon. 

You Might Also Like

0 komentarze