Świąteczne inspiracje- dekoracje

22:37:00

Świąteczny wieniec


Założyłam sobie, że nie będę narzekać na me studia. Inżynieria środowiska rządzi! Ha ha. Nie no, ale tak serio to moi drodzy mam właśnie sesję. Szok i niedowierzanie. Choć od początku wiedziałam, że ten semestr będzie bardzo, bardzo krótki to sesja zaskoczyła mnie jeszcze bardziej niż wcześniej. Stąd też, gdy postanowiłam na chwilkę oderwać się od nauki pomyślałam, że podrzucę wam kilka fajnych świątecznych inspiracji. Mam dla was przede wszystkim inspiracje związane z dekoracjami. Z racji tego, że jeżeli chodzi o wszelkie projekty DIY to jestem w tym wszystkim naprawdę kiepska- dobrze radzę sobie jedynie z abstrakcjami postanowiłam nie polecać wam niczego, co mogłoby przerosnąć moje skromne zdolności. Możecie się teraz ze mną łączyć w bulu i nadzieji.


Po pierwsze mam, więc dla was świeżutki pomysł na proste papierowe gwiazdy od Pauliny z Onelittlesmile. Paulina robi także dużo innych dobrych rzeczy ja np. te urocze tapety na telefon. Bierzcie i ustawiajcie. No i róbcie gwiazdki. 

Za to Magda z Mypinkplum udostępniła  świetne świąteczne grafiki do druku a także świąteczną girlandę, również do druku. 

Czym byłyby święta bez bombek? W tej wersji podobają mi się nawet bardziej niż na choince. :) 


Gdy znalazłam wersję DIY tych cudeniek spróbowałam je zrobić. Nie wyszło. Te z poniższego zdjęcia pochodzą z Ikei. Niestety gdy ostatnio odwiedziłam tą w Krakowie nie udało mi się ich nigdzie znaleźć a byłam gotowa je sobie kupić.



W tym roku na święta znów nie będzie śniegu więc może choć taki Bałwanek się sprawdzi?



A na koniec wspomnień czar- czy u was w podstawówce też robiło się je maniakalnie jako idealne dekoracje klas? U mnie gościły niezależnie od pory roku.


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe