Podsumowanie 2015 roku na blogu

23:42:00

czarny kot na półce z książkami

A więc jak się macie po świętach kochani? Sama nie mogę jeszcze otrząsnąć się i zebrać w sobie by zacząć pracę na pełnych obrotach. Dopiero dzisiaj poczułam, że zdążyłam w pełni odpocząć po sesji egzaminacyjnej. Czekam jeszcze na większość wyników egzaminów, powoli piszę pracę i staram się podsumować to, co działo się u mnie w tym roku a także zaplanować kolejny. 2016 rok niesie ze sobą wiele zmian, o których pisałam już w tym poście dotyczących moich rozterek. Choć wtedy wydawało mi się, że już podjęłam właściwą decyzję to dziś wydaje mi się, że znów znalazłam się w punkcie wyjścia. Zdecydowanie potrzebuję więcej czasu do przemyślenia tego wszystkiego.

Końcówka roku to okres wszelkich podsumowań, w tym także tych blogowych. Choć od powstania Modest-vagabond minęły dopiero 4 miesiące, (choć wydaje mi się, że jestem tutaj całe wieki) zdecydowałam się także na zamieszczenie krótkiego zestawienia tego, co się tutaj działo.

Na blogu pojawiliście się prawie 3 800 razy i średnio spędzaliście na nim średnio 2 minuty.  90% z was to kobiety, 10% stanowią panowie (nie spowiadałam się, że ten odsetek będzie aż tak duży).  Zdecydowana większość z was ma mniej niż 24 lata (75% osób) a osoby poniżej 34 roku życia stanowią 95% całości. Najczęściej trafiacie do mnie przez Bloggera i Facebooka.

Jeżeli wierzyć Google Analytics najchętniej czytanym przez was tekstem był tekst związany z piosenkami, przy których najlepiej mi się pracuje. Muszę przyznać, że zastanawiam się nad stworzeniem kolejnej części tego wpisu ze względu na to, że chciałabym wam polecić kolejne świetne piosenki, nie tylko te idealne do pracy. A może stworzyć by z tego cały cykl? Nie, nie rozpędzaj się Daria.

Top 5 tekstów na Modest Vagabond w 2015 roku. 

#1 Jak już wspomniałam najpopularniejszym tekstem jest:

5 piosenek, przy których najbardziej lubię pracować


#2 Kolejnym popularnym tekstem jest również

Czas na odchudzanie


#3 Na trzecim miejscu całkiem świeży tekst o wymarzonych prezentach pod choinkę. Ostatecznie dostałam cotton balls o, których marzyłam od dawna i piękną bluzkę.

Prezentów moc-, czyli o moich wymarzonych prezentach


#4 Na czwartym miejscu znalazło się żarełko a mianowicie przepis na świetne ciasto marchewkowe z polewą z serka homogenizowanego. Poza tym jest to chyba najpopularniejsze hasło, jeżeli chodzi o wyszukiwania w Google

Dietetyczne ciasto marchewkowe


#5 Zestawienie najpopularniejszych tekstów na blogu zamyka jedzenie a mianowicie wpis o śniadaniach

5 moich ulubionych śniadań 


Choć wiem, że takie statystyki na blogu mogą wydać się dla niektórych śmiesznie małe to ja chciałabym bardzo serdecznie podziękować wam za wszystkie odwiedziny w moich skromnych progach i zapraszam jeszcze częściej. Mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy zarówno dla was jak i dla mnie. Mam nadzieję, że uda się wam zrealizować wszystkie plany na nadchodzący rok i nie wydarzy się nic, co stanowiłoby przeszkodę nie do pokonania.

Ostatnio coraz częściej możecie mnie znaleźć na Snapchacie (nick: sohug) więc zapraszam. :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe