10 moich piosenek na koniec roku

13:52:00

happy girl with tattoos

Pod względem muzyki ostatnie miesiące były u mnie bardzo monotematyczne. W gruncie rzeczy ograniczyłam się tylko do kilku artystów i po raz pierwszy od dłuższego czasu przesłuchiwałam całe płyty konkretnych artystów.

I Zeus. Jest super

Moim faworytem w ostatnim czasie był Zeus. Cała jego najnowsza płyta- Zeus. Jest super to majstersztyk. Na szczególną uwagę zasługują przede wszystkim:
Domek w górach, ODP 2 (przy której prawie się poryczałam), Panteon.
Zresztą naprawdę warto przesłuchać całą płytę.

II MIUOSH x JIMEK x NOSPR, Nie mamy skrzydeł


Utwór podesłała mi moja cudowna współlokatorka za co jestem jej bardzo wdzięczna.

III Dawid Podsiadło, W dobrą stronę
 
IV Leski, Kosmonauta

V Taco Hemingway, 6 zer

VI Mela Koteluk, Wielkie Nieba

VII Adele, When we were young

VIII Pentatonix, Can’t sleep love

IX Pentatonix, Daft Punk

Zastanawiam się dlaczego z Pentatonix polubiłam się dopiero niedawno. Za to teraz nadrabiam zaległości. 

 Alvaro Soler, Agosto

A czego wy słuchacie w ostatnim czasie? 

You Might Also Like

0 komentarze