5 moich ulubionych profili na Instagramie

18:55:00

Na Instagramie pojawiłam się dość późno, bo dopiero w maju zeszłego roku. Na początku nie rozumiałam fenomenu tego portalu społecznościowego jednak, gdy tylko założyłam na nim konto- przepadłam. Teraz praktycznie codziennie odwiedzam śledzone przeze mnie profile i zachwycam się kolejnymi pięknymi zdjęciami. Śledzę nie tylko znajomych, ale także (a może przede wszystkim) bardziej profesjonalne profile, które zachwycają jakością i pięknem zdjęć.

Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami 5 profilami, które są chyba kwintesencją tego, co lubię (nie tylko na Instagramie) więc znajdziecie tutaj przede wszystkim piękne zdjęcia krajobrazów i miast, relacje z podróży, jedzenie i koty. 

andrestummer

andrestummer instagram

Po prostu niesamowite zdjęcia, w dużej mierze górskie krajobrazy. Nic tylko patrzeć i się zachwycać. 

iamnocco

 To kolejny profil na którym znajdziecie cudowne zdjęcia natury.

vutheara


vutheara instagram
Profil francuskiego fotografa dostarcza nam sporą dawkę klimatycznych zdjęć z Paryża i nie tylko. 


adamant_wanderer

 adamant_wanderer instagram
Zarówno na blogu jak i na profilu na Instagramie Uli znajdziecie relacje z podróży opatrzone rewelacyjnymi zdjęciami. 

Rosaline_blog


Rosaline_blog instagram
Pięknie wyglądające (i na pewno pyszne) jedzenie i kot. 
Dodatkowo Rosaline prowadzi świetnego bloga. No czego chcieć więcej?


Jestem też ciekawa, jakie profile wy lubicie śledzić.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. ja lubię po prostu takie codzienne, zwykle zdjecia ktorym daleko do profesjonalnosci :)/K

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie nadal nie ma na instagramie :D a zdjęcia z tych progili faktycznie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu dodałam kilka do obserwowanych, haha :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś tak specjalnie ulubionych nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie znam tych profili, może dlatego, że lubię zdjęcia bardziej... ''realistyczne'' :D wiesz, słodycze, pokoje instagramowiczów i takie tam :D te są dla mnie zbyt piękne! :D
    I W OGOLE DLACZEGO TAM NIE MA MOJEGO PROFILU?! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z nich :) Ostatnio zaczęłam obserwować dużo profili związanymi z książkami, uwielbiam gdy pojawiają się one na zdjęciach tak samo jak uwielbiam je czytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Instagrama, nie mam jakiś specjlanie ulubionych profili, ale można mnóstwo inspiracji i fantastycznych zdjęć na I. znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe