Moja jesienna playlista

22:16:00

polna droga we mgle

To, czego słucham jest ściśle związane z porą roku. W wakacje chętnie słucham starszych polskich przebojów- teksty Perfectu, Marylki Rodowicz i Budki Suflera mam w małym paluszku. Takie piosenki towarzysza mi wtedy nie tylko podczas spotkań przy ognisku, ale także przy codziennych pracach. Ten, kto mnie zna wie, że są to moje ulubione piosenki. Choć większości piosenek słucham cyklicznie od nowa to Happysad towarzyszy mi przez cały rok. Ostatnio ciągle zapętlam Most na Krzywej i Są momenty takie.
Jesienią chętnie słucham spokojnych utworów takich jak Ellie Goulding - Your Song czy Jarosława Chojnackiego - Nie wracajmyjeszcze. W dużej mierze sięgam też po nowości- ostatnio są to chociażby: Alvaro Soler - El Mismo Sol, (gdy słucham tej piosenki mam ochotę znów zacząć uczyć się hiszpańskiego!), Video- Ktoś Nowy, Jain – Come. Świeżym odkryciem jest dla mnie również zespół X Ambassadors. Ostatnio upodobałam sobie jedną z ich piosenek- Jungle.  Na koniec mam dla was piosenkę zespołu o jakże wdzięcznej nazwie- Koniec świata i ich utwór Głuche telefony.


A czego wy najchętniej słuchacie jesienią?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. jesienią wkręcam się intensywniej w klimaty indie rock'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hitem tej jesieni jest u mnie Hedningarna :3

    OdpowiedzUsuń
  3. El mismo sol <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej jesienią to lubię słuchać stukotu deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie słuchanie zależy raczej od nastroju a nie od pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w gruncie rzeczy też bo mój nastrój wiąże się trochę z porą roku i pogodą za oknem.

      Usuń

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe