Jesień na wsi cz. 2

19:53:00

Pierwsza wizyta u dietetyka przebiegła całkiem nieźle więc jestem znów pozytywnie nastawiona do odchudzania. Jestem ciekawa jak będzie to wyglądało w praktyce gdy zacznę rok akademicki a pierwsze zajęcia już jutro.
Z racji tego, że jesień jest naprawdę piękna tego roku znów mam dla was kilka jesiennych zdjęć. Żadne z nich dzieła sztuki jednak myślę, że udało mi się choć trochę uchwycić piękno jesieni.
Miłego oglądania! :)
Liście w trawie

Leśna ścieżka

Liście w trawie

mały las

mały las


Łąka

liście w trawie

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Rzeczywiście jak zaczyna się rok akademicki, to wszystko trzeba dostosować do nowego rytmu dnia.
    Zdjęcia oddają charakter jesieni :) udało mi się spędzić weekend na łonie natury i podziwiać taką piękną polską jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba też muszę się przejść z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień jest wszędzie piękna, nawet w mieście... gdy jest sucho XD

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe