10 motywujących cytatów, które warto znać

21:55:00

Dziewczyna w swetrze
W pierwszym tekście na tym blogu pisałam, że przechodzę na dietę, że zmieniam swój styl życia. Znów nie jestem w pełni zadowolona z tego, co robię. Za dużo było u mnie chwil słabości. Postanowiłam znów spróbować poradzić się dietetyka. Tym razem zdecydowałam się na prywatną wizytę. Mam nadzieję, że nie zawiodę się tak jak za pierwszym razem. Trzymajcie za to kciuki. Sama potrzebuję wiele motywacji do działania nie tylko z powodu odchudzania, ale także z racji tego, ze zaczynają się studia, co oznacza dla mnie pisanie inżynierki. Pomyślałam, że i wam przyda się trochę motywacji do działania w różnych strefach życia, więc z tej okazji mam dla was dzisiaj mam dla was 10 motywujących cytatów nie tylko do działania, ale także skłaniających do pewnej refleksji nad życiem pokazujących, że warto zacząć zmieniać coś w swoim życiu.

„Jakże szybko „nie teraz” staje się „nigdy”.Martin Luther King

"Brak wytrwałości – to zawsze, w jakiejś części przynajmniej, brak wiary". Henryk Elzenberg

"Myśli i słowa mają wielką moc i tworzą naszą rzeczywistość. Wybierajmy je, więc mądrze. To, co mówimy, jest odbiciem naszych myśli. Jakie są pierwsze słowa, które mówisz do siebie rano, zaraz po przebudzeniu, a drugie, a trzecie? Większość ludzi mówi do siebie codziennie rano te same słowa. Jak wpływa to na ten dzień? Czy jest to pozytywny sposób mówienia, czy też gderasz i narzekasz, bo jeśli gderasz, narzekasz i marudzisz, to taki właśnie dzień będziesz mieć. Sam go sobie zorganizowałeś. A jaka jest Twoja ostatnia myśl przed zaśnięciem? Właśnie w ten sposób kształtujesz swoją przyszłość. Czy są to myśli pełne mocy, czy myśli o niedostatku?” Louise L. Hay

„Gdyby ci nikt nie powiedział, że nie będąc kochanym, jest się nieszczęśliwym, byłbyś szczęśliwy. Jeszcze jedno złudzenie:, że zewnętrzne zdarzenia lub inni ludzie mogą cię zranić. Nie mogą. To ty im dajesz taką władzę nad sobą”. Anthony de Mello

, „Jeżeli chcesz kochać świat, zbawiać go i karmić, to wspaniale. Lecz najpierw pokochaj i nakarm siebie". Stuart Wilde

, „Jeśli przechodzisz przez piekło, nie zatrzymuj się”. Winston Churchill

Podejście jest tą małą rzeczą, która robi dużą różnicę.” Winston Churchill

"Najlepsze lata twojego życia to te, w których decydujesz, że twoje problemy należą do ciebie. Nie obwiniasz swojej matki, ekologii czy prezydenta. Zdajesz sobie sprawę, że kontrolujesz swoje życie". Albert Ellis  

"Nie czekaj. Pora nigdy nie będzie idealna." Napoleon Hill

, „Choć nikt nie może cofnąć się w czasie i zmienić początku na zupełnie inny, to każdy może zacząć dziś i stworzyć całkiem nowe zakończenie.  Carl Bard

"Nie można nikogo nakłonić do zmiany. Każdy z nas pilnuje własnej furtki do zmian, która otwiera się tylko od wewnątrz. Nie możemy otworzyć furtki innym, odwołując się czy to do argumentów, czy do uczuć". Marilyn Ferguson

A co was motywuje do działania? Może też znacie jakieś ciekawe, motywujące tekst.
P.S. Co myślicie o nowym szablonie?

Źródło zdjęcia magdeleine.co

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nowy szablon bardzo fajny! :) co do cytatów, bardzo je lubię. I dzięki za dzisiejszą dawkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo motywujace ! i tak ma byc ! Świetny post! Bardzo podoba mi się twój blog i postaram się wpadać częściej :) A tymczasem zapraszam róznież do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża porcja motywacji :) bardzo fajny szablon, zwłaszcza podoba mi się układ popularnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż by się chciało coś zrobić ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się cytat Carl'a Bard. To takie słowa, które dają siły w najgorszych momentach :)

    OdpowiedzUsuń