Jesień na wsi cz.1

17:47:00

winorośl, białe winogrono

Od ponad roku bawię się fotografią. Próbuję uchwycić w kadrach moje życie, piękne chwile, krajobrazy i naturę. Choć wiem, że jeszcze wiele brakuje do perfekcyjnych zdjęć postanowiłam podzielić się dzisiaj kilkoma zdjęciami, które ostatnio zrobiłam. Jesień jest niezwykle piękną i fotogeniczną porą roku.  Uwielbiam widok kolorowych drzew i ten charakterystyczny zapach jesieni.  Września zawsze wyczekuję jej z utęsknieniem a pierwsze chłody po upalnym lecie przyjmuję z radością. A wy? Czy lubicie jesień?
jeżyny

stos dyni, drzewo

słonecznik, stół

winogrono

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetne zdjęcia!:*
    | zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się szczególnie to zdjęcie z dyniami i to ze słonecznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudnie :) Te ostatnie winogrona są chyba najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesień na wsi piękniejsza niż w mieście.
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam jesień, jest to moja ulubiona pora roku. Kocham ją za to, że mogę nosić swetry ile tylko dusza zapragnie, moge spędzać wieczory w domu, przez okno obserwując jak pada deszcz, oraz czytać masę książek i oglądać seriale w łóżku! :D Zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych samych powodów uwielbiam jesień. Sama jeszcze ubóstwiam las jesienią.

      Usuń
  6. Bardzo klimatyczne zdjęcia :) Chciałabym też mieć możliwość porobić zdjęć w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słonecznik mnie niesamowicie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę lato, ale jesień ma swoje plusy, póki jest ciepła, złota i owocowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesień! :) Zachwycające zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń