5 piosenek przy których lubię pracować

18:18:00

Słuchawki, notatki, blat

Wielkimi krokami zbliża się wrzesień a wraz z nim moje egzaminy poprawkowe i oddanie kilku projektów. Sesję zaczynam w środę i do następnego piątku muszę ogarnąć wszystkie zaliczenia i oddanie projektów a jak zwykle jestem daleko w tyle z tym, co powinnam była już zrobić. Nawet nie wiecie jak bardzo się denerwuję! Na szczęście nerwy mobilizują mnie do pracy.

Należę do osób, które podczas pracy na laptopie muszą czegoś słuchać. Kiedyś miałam bardzo zły nawyk oglądania seriali podczas pracy w AutoCAD. Choć faktycznie bardzo umilało mi to pracę to jednak dodatkowo niemiłosiernie ją wydłużało ze względu, na to ze zbyt często minimalizowałam program by spojrzeć na to co dzieje się w serialu. Na szczęście udało mi się już z tego wyleczyć (a przynajmniej tak mi się wydaje). Dla pewności nie szukam nowych seriali z polskim lektorem, więc na razie jestem bezpieczna. Przerzuciłam się, więc tylko na słuchanie muzyki. Podczas nauki do egzaminów najczęściej słucham ścieżki dźwiękowe z Harrego Pottera i Cztery Pory Roku Vivaldiego jednak podczas pracy na komputerze wybieram znane polskie piosenki, (bo mogę sobie trochę pośpiewać ku niezadowoleniu reszty domowników) lub ostatnie zagraniczne hity łatwo wpadające w ucho. Z racji tego, że Autobiografię, Jolkę i Ewkę odśpiewałam już chyba milion razy podczas tych wakacji ostatnio coraz chętniej sięgam po inny repertuar.

Piosenki zebrane w losowej kolejności:

1. Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine White - I Don’t Like It, I Love It (wiecie, żeby wmówić sobie, że ja naprawdę kocham te projekty)

2. Rihanna And Kanye West And Paul McCartney - FourFiveSeconds

3. Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - See You Again 

4. Adam Lambert - Ghost Town

5. Charlie Puth ft. Meghan Trainor - Marvin Gaye 

A jakie są wasze typy piosenek przy których lubicie pracować? 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Opcje 2 i 3 również bardzo lubię:)! Ja ostatnio mam obsesję na punkcie 'Want to want me' - Jason Derulo. Od razu poprawia mi humor i jakoś dostaję kopa motywacyjnego tak naprawdę nie wiem skąd;)
    P.s, śliczny design bloga... ogólnie posty napisane są bardzo fajnie i tak lekko:)
    Będę tutaj zaglądać! Życzę weny do dalszego pisania:)
    Pozdrawiam:*
    http://fleursandcoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ta piosenka jest świetna!
      Bardzo się cieszę, że ci się podoba :)

      Usuń
  2. Ja wole mocniejsze brzmienia, ale także słucham innych gatunków. Ostatnio dzięki siostrze zaczęłam słuchać Myslovitz. Popularne piosenki przeważnie mnie wnerwiają, ale czasami niektóre piosenki są naprawdę świetne. Najbardziej znienawidzonym przeze mnie gatunkiem jest disco polo.
    http://blumerbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disco polo to najgorszy gatunek jaki może istnieć. Sama wolę raczej łagodniejsze piosenki- happysad, koniec świata i stare polskie przeboje (głównie Perfect i Budka Suflera) to moje klimaty.

      Usuń
  3. Ja zwykle przy intensywnej pracy nie słucham muzyki, bo nie mogę się skupić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przy intensywnej nauce też niczego nie słucham ale przy luźniejszej pracy musi mi coś grać :)

      Usuń
  4. Ja najczęściej przy intensywnej pracy słucham muzyki relaksacyjnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama tego próbowałam jednak u mnie się nie sprawdziło. Byłam za bardzo zrelaksowana :)

      Usuń
  5. dużo energii w tych utworach :) ja często lubię pracować w ciszy, a jak już puszczam muzykę, to zazwyczaj totalny mix wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam pracować przy canon D in mayor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pierwszą piosenką od razu jakoś mi się skojarzyło "Don't worry" Madcona i Wings" Little Mix - polecam. :)
    A co do mojej playlisty do nauki, to staram się dobierać raczej muzykę poważną. Przy radiu się nie potrafię skupić, od razu wszystko śpiewam i chce mi się tańczyć. (Mam nadzieję, że nie jestem jedyną osobą tańczącą przy swoich notatkach, haha). Moje wszelakie playlisty głównie składają się z funku, rocka, muzyki klasycznej (takie 60, 70, 80 i czasami 90).

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Flickr Images

Created with flickr badge.

Subscribe